tisdag 9 januari 2018

Pocket: Pororo

Så kallad Kinablöja, köpt från aliexpress. Dessa pockets har fuskmocka mot huden och PUL på utsidan.
Blöjan stängs med knappar i midjan och kan knäppas ner på höjden för mindre bebisar. Ska passa hela blöjperioden (one size).
Dubbla benresårer på insidan. Ficka i fram. Säljs utan inlägg.





Positivt:
+Dubbla benresårer
+Säljs utan inlägg (då kan man välja vad man vill/slipper betala extra för inlägg man kanske inte använder för att man föredrar andra)

Negativt:
-Fickan i fram

Mitt utlåtande:
Fuskmockan på insidan är lite luddig, drar till sig ludd. Men den är ganska bra som torrskikt.
Passformen tyckte jag påminde om Retropi. Jag gillar passformen och har tyckt att denna varit rätt bra (för att vara en pocket, men jag har kommit fram till att jag gillar inte pocket särskilt mycket =) )
Men, fickan i fram är en stor nackdel enligt mig. Jag tycker de är svårare att packa med inlägg än de som har den bak. De knölar mer och inläggen kan leta sig ut på magen och det blir bylsigt i fram. nej, ficka i fram är inget för oss tyvärr. Så dessa blev inte använda så mycket, men de var fina och bra pris och enkla.


Inköpsställen:
www.aliexpress.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar