torsdag 23 juni 2016

Formsydda: Juniors


Väldigt tunn formsydd blöja i två?! lager bomullsjersey?! Extra tyg i mitten. Denna var VÄLDIGT liten i storleken, passade inte min 6kg bebis fast det stod upp till 12mån, men mjuk och skön och nätt, men skulle den hålla för nått, så skulle den nog behöva boostas (lägga till ett extra inlägg) och det skulle aldrig fått plats tyvärr.
Hann aldrig testa denna då den var för liten när jag köpte den, men hade gärna haft den när bebis var nyfödd och bara vägde 2,9kg och allt var för stort.


Hade tyvärr inga fler bilder kvar av dessa, men här är i alla fall en. =)

Positivt:
+Mjuk

Negativt:
-Liten i storleken
-Lite väl tunn

Mitt utlåtande:
Jag kan tyvärr inte säga nått om uppsugningsförmågan då den som sagt var för liten men den var så där mjuk som man vill att en blöja ska kännas. Skulle gärna testat den på nyfödd, men skulle inte vara ett av mina förstahandsval.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar